Regulamin Salonu Groomer Vision

  1. Każdy klient, który umówi się na wizytę w Salonie Groomer Vision by Jagoda Bukowczyk, automatycznie akceptuje niniejszy regulamin
  2. Groomer ma prawo odmówić usługi w przypadku gdy fryzura wybrana przez klienta może zagrażać zdrowiu zwierzęcia.
  3. Groomer ma prawo odmówić usługi w przypadku gdy klient spóźni się na umówioną wizytę więcej niż 20 min.
  4. Groomer ma prawo odmówić usługi lub przerwać ją w trakcie, w przypadku gdy zwierzę zachowuje się niespokojnie lub agresywnie, a kontynuacja wizyty może stanowić zagrożenie zdrowia dla zwierzęcia lub groomera.
  5. Groomer ma prawo odmówić usługi w przypadku gdy klient nie odwołał i nie stawił się na poprzedni termin wizyty.
  6. Groomer ma prawo odmówić wykonania usługi lub przerwać ją w trakcie, w przypadku gdy stan zdrowia zwierzęcia wymaga (według groomera) pilnej interwencji lekarza.
  7. Groomer ma prawo zaproponować zmianę terminu wizyty w przypadku, gdy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie może się w tym dniu stawić w pracy.
  8. Klient zobowiązuje się do poinformowania groomera o wszystkich występujących u zwierzęcia problemach zdrowotnych, alergiach skórnych, zmianach skórnych itp.
  9. Klient zobowiązuje się do poinformowania groomera o aktualnie trwającej cieczce swojej suczki.
  10. Klient zobowiązuje się do stawienia się punktualnie na termin umówionej wizyty.
  11. Klient zobowiązuje się do odebrania zwierzęcia nie później niż 15 min po ustalonej godzinie, w przeciwnym wypadku może zostać naliczona dopłata za spóźniony odbiór. 
  12. Wizytę należy odwołać nie później niż 24h wcześniej.
  13. Klient który nie stawi się oraz nie odwoła odpowiednio wcześnie wizyty zobowiązany jest do pokrycia 50% kosztów ceny bazowej umówionej usługi, w przeciwnym razie groomer ma prawo nie umówić ponownie danego klienta.
  14. Klient zobowiązuje się do poinformowania groomera w przypadku gdy jego zwierze może wykazać się zachowaniem agresywnym.
  15. Podane w cenniku oraz na groomervision.booksy.com ceny usług są orientacyjne, cena końcowa może się różnić na skutek doliczonych dopłat.
  16. Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku wystąpienia dużej ilości pcheł, kleszczy lub innych pasożytów skórnych wymagających usunięcia.
  17. Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku wystąpienia dużej ilości kołtunów wymagających rozczesania co może wydłużyć czas trwania wizyty. 
  18. Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku wystąpienia niespokojnego, lękowego lub agresywnego zachowania, przez co czas wizyty zostanie znacząco wydłużony.
  19. Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku ugryzienia groomera przez zwierzę. Klient, w takim przypadku zobowiązany jest również do okazania aktualnego zaświadczenia o szczepieniu przeciwko wściekliźnie. 
  20. Wyznaczona przez groomera cena końcowa za usługę nie podlega negocjacjom.
  21. Klient zobowiązuje się do pilnowania swojego zwierzęcia na terenie salonu oraz drodze dojścia do salonu przynależnego do budynku (schody wejściowe) oraz uniemożliwieniu mu oddawania kału i moczu.W przypadku zaistnienia takiej sytuacji klient jest zobowiązany do niezwłocznego posprzątania po swoim zwierzęciu
  22. Klient zobowiązany jest do zapewnienia swojemu zwierzęciu możliwości zaspokojenia potrzeb fizjologicznych (oddania moczu i kału) w miejscach do tego przeznaczonych przed umówioną wizytą. Dodatkowo nie zaleca się podawania pokarmów bezpośrednio przed wizytą.
  23. Reklamacje dotyczące wykonanej usługi klient zobowiązany jest zgłosić nie później niż 12h od jej zakończenia. Po upłynięciu tego czasu nie będzie możliwości wykonania korekty.
  24. Dla zwierząt przewlekle chorych (np. na serce) usługa może zostać wykonana na odpowiedzialność właściciela. Klient w takim przypadku zobowiązuje się do podpisania stosownego oświadczenia.
  25. Groomer zobowiązany jest do wykonania usługi możliwie bezstresowo, z troską, starannością oraz bez przemocy, przez co w przypadku zwierząt wykazujących zachowania niespokojne z różnych przyczyn, może wydłużyć podany, orientacyjny czas wizyty.
  26. Klient ma prawo do pozostania w salonie na czas trwania wizyty, ale tylko w wyznaczonym miejscu (poczekalnia). Zobowiązany jest w tym czasie do zachowania ciszy oraz nie ingerowanie w pracę groomera. W przypadku do niezastosowania się do niniejszego punktu, groomer ma prawo wyprosić klienta z salonu.
  27. Klient ma prawo do nadzorowania trwającej wizyty na dedykowanej do tego platformie internetowej, po uprzednim uiszczeniu wymaganej opłaty
  28. Właściciel firmy Groomer Vision by Jagoda Bukowczyk ma prawa własności do wykonanych zdjęć i filmów podczas trwających wizyt oraz może wykorzystać je w celach promocyjnych.
  29. Wszystkie usługi w salonie są wykonywane z kąpielą, chyba że w wyjątkowych sytuacjach, groomer zadecyduje inaczej.
  30. Rabaty z różnych promocji nie łączą się, tylko jeden rabat z promocji można wykorzystać jednorazowo na danej usłudze. 
Scroll to Top