Regulamin Salonu Groomer Vision
- Każdy klient, który umówi się na wizytę w Salonie Groomer Vision by Jagoda Bukowczyk, automatycznie akceptuje niniejszy regulamin
- Groomer ma prawo odmówić usługi w przypadku gdy fryzura wybrana przez klienta może zagrażać zdrowiu zwierzęcia.
- Groomer ma prawo odmówić usługi w przypadku gdy klient spóźni się na umówioną wizytę więcej niż 20 min.
- Groomer ma prawo odmówić usługi lub przerwać ją w trakcie, w przypadku gdy zwierzę zachowuje się niespokojnie lub agresywnie, a kontynuacja wizyty może stanowić zagrożenie zdrowia dla zwierzęcia lub groomera.
- Groomer ma prawo odmówić usługi w przypadku gdy klient nie odwołał i nie stawił się na poprzedni termin wizyty.
- Groomer ma prawo odmówić wykonania usługi lub przerwać ją w trakcie, w przypadku gdy stan zdrowia zwierzęcia wymaga (według groomera) pilnej interwencji lekarza.
- Groomer ma prawo zaproponować zmianę terminu wizyty w przypadku, gdy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie może się w tym dniu stawić w pracy.
- Klient zobowiązuje się do poinformowania groomera o wszystkich występujących u zwierzęcia problemach zdrowotnych, alergiach skórnych, zmianach skórnych itp.
- Klient zobowiązuje się do poinformowania groomera o aktualnie trwającej cieczce swojej suczki.
- Klient zobowiązuje się do stawienia się punktualnie na termin umówionej wizyty.
- Klient zobowiązuje się do odebrania zwierzęcia nie później niż 15 min po ustalonej godzinie, w przeciwnym wypadku może zostać naliczona dopłata za spóźniony odbiór.
- Wizytę należy odwołać nie później niż 24h wcześniej.
- Klient który nie stawi się oraz nie odwoła odpowiednio wcześnie wizyty zobowiązany jest do pokrycia 50% kosztów ceny bazowej umówionej usługi, w przeciwnym razie groomer ma prawo nie umówić ponownie danego klienta.
- Klient zobowiązuje się do poinformowania groomera w przypadku gdy jego zwierze może wykazać się zachowaniem agresywnym.
- Podane w cenniku oraz na groomervision.booksy.com ceny usług są orientacyjne, cena końcowa może się różnić na skutek doliczonych dopłat.
- Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku wystąpienia dużej ilości pcheł, kleszczy lub innych pasożytów skórnych wymagających usunięcia.
- Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku wystąpienia dużej ilości kołtunów wymagających rozczesania co może wydłużyć czas trwania wizyty.
- Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku wystąpienia niespokojnego, lękowego lub agresywnego zachowania, przez co czas wizyty zostanie znacząco wydłużony.
- Do ceny końcowej może zostać doliczona dopłata w przypadku ugryzienia groomera przez zwierzę. Klient, w takim przypadku zobowiązany jest również do okazania aktualnego zaświadczenia o szczepieniu przeciwko wściekliźnie.
- Wyznaczona przez groomera cena końcowa za usługę nie podlega negocjacjom.
- Klient zobowiązuje się do pilnowania swojego zwierzęcia na terenie salonu oraz drodze dojścia do salonu przynależnego do budynku (schody wejściowe) oraz uniemożliwieniu mu oddawania kału i moczu.W przypadku zaistnienia takiej sytuacji klient jest zobowiązany do niezwłocznego posprzątania po swoim zwierzęciu
- Klient zobowiązany jest do zapewnienia swojemu zwierzęciu możliwości zaspokojenia potrzeb fizjologicznych (oddania moczu i kału) w miejscach do tego przeznaczonych przed umówioną wizytą. Dodatkowo nie zaleca się podawania pokarmów bezpośrednio przed wizytą.
- Reklamacje dotyczące wykonanej usługi klient zobowiązany jest zgłosić nie później niż 12h od jej zakończenia. Po upłynięciu tego czasu nie będzie możliwości wykonania korekty.
- Dla zwierząt przewlekle chorych (np. na serce) usługa może zostać wykonana na odpowiedzialność właściciela. Klient w takim przypadku zobowiązuje się do podpisania stosownego oświadczenia.
- Groomer zobowiązany jest do wykonania usługi możliwie bezstresowo, z troską, starannością oraz bez przemocy, przez co w przypadku zwierząt wykazujących zachowania niespokojne z różnych przyczyn, może wydłużyć podany, orientacyjny czas wizyty.
- Klient ma prawo do pozostania w salonie na czas trwania wizyty, ale tylko w wyznaczonym miejscu (poczekalnia). Zobowiązany jest w tym czasie do zachowania ciszy oraz nie ingerowanie w pracę groomera. W przypadku do niezastosowania się do niniejszego punktu, groomer ma prawo wyprosić klienta z salonu.
- Klient ma prawo do nadzorowania trwającej wizyty na dedykowanej do tego platformie internetowej, po uprzednim uiszczeniu wymaganej opłaty
- Właściciel firmy Groomer Vision by Jagoda Bukowczyk ma prawa własności do wykonanych zdjęć i filmów podczas trwających wizyt oraz może wykorzystać je w celach promocyjnych.
- Wszystkie usługi w salonie są wykonywane z kąpielą, chyba że w wyjątkowych sytuacjach, groomer zadecyduje inaczej.
- Rabaty z różnych promocji nie łączą się, tylko jeden rabat z promocji można wykorzystać jednorazowo na danej usłudze.